2014. február 5., szerda

1. Nem pont erre számítottam!

Sziasztok! Itt az 1. rész! Nem tudok hozzáfűzni most semmit, csak annyit, hogy jó olvasást!;)









*Zoe

Az út szörnyen telt. A szüleim végigénekelték az egész utat és kénytelen voltam végighallgatni, mert a fülhallgatóm a csomagtartóban lévő táskámban maradt, aztán mikor elértünk a reptérre akkor valamivel jobb volt, mert abbahagyták az éneklést. A repülőn én nagyon jól elvoltam. Végre hozzám került a fülhallgatóm és a telefonom, így mindjárt jobban éreztem magam. De csak egy ideig, mert mögöttem egy kisfiú ült, aki folyton az ülést rugdosta. Egy jó darabig tűrtem, de aztán hátrafordultam. A kis srác mellett ott ült az anyukája. Miért nem csinál már vele valamit?

- Elnézést! – szólaltam meg, mire a nő rám emelte a tekintetét. – Rászólna a kisfiára, hogy ne rugdossa az ülést?

- Nem! – válaszolt nemes egyszerűséggel.

Egy pillanatig döbbenten pislogtam rá, majd visszafordultam és beletörődtem, hogy rázós utam lesz. Csak ültem, ültem és ültem, a kisfiú pedig csak rugdosott, rugdosott és rugdosott. Bárhogy is ültem akkor is éreztem, hogy az a kenguru gyerek rúgkapál, vagy mit csinál mögöttem. Ennek a gyereknek az anyja ritka hülye az biztos! Örültem mikor végre leszálltunk. Vagy mégse? Megint kocsiba kerültünk, így a szüleim megint rákezdtek az éneklésre. Összenéztünk Deannel, aki vállat vont és ő is csatlakozott hozzájuk. Idióta! Már csak akkor éreztem magam a legjobban mikor megérkeztünk. Nem gondoltam volna, de így volt. Átmásztam Deanen (nem tudom, hogy miért nem az én ajtómat használtam) és kinyitottam a kocsi ajtaját, amin szó szerint kiestem. Gyorsba felálltam és leporoltam magam. Mikor felnéztem szembe találtam magam egy látszólag jó módú, gazdag családdal, akik furán méregettek engem. Kínosan nevetve megfordultam és inkább segítettem a szüleimnek kiszedni a csomagokat a kocsiból. Megfogtam a bőröndjeimet és elindultam balra.

- Zoe, a másik irány! – kiabált utánam apa, én pedig megpördültem a tengelyem körül és a családom nyomába eredtem.

A távolba megláttam két teljesen különböző házat nem is olyan messze a parttól. Az egyik jó nagy volt, fehérek voltak a falai és piros a cserepe. Egy kicsit hasonlított egy családi házra. Szép kertje volt pálmafákkal és egy modern hinta ággyal. A kertben voltak még székek és asztalok, minden, ami kell. A másik ház elég kicsi volt szinte eltűnt a másik mellett. Az már nem volt valami modern. Konkrétan egy faház volt, amibe maximum két szoba lehet. Annak nem volt kertje, sőt semmi sem volt körülötte! Nem messze tőle a parton két nagy pálmafa és ennyi! Inkább a nagy házat néztem és reménykedtem benne, hogy oda tartunk. De sajnos engem ma kerülget a szerencse és simán elsétáltunk az álomház mellett. Tudomásul kellett vennem, hogy egy poros romhalmazban fogom tölteni az egész nyaramat. Közben a mellettünk lévő ház ideiglenes lakói is megérkeztek, akik nem voltak mások, mint az a jómódú gazdag család. Egy anyuka, egy apuka és két gyerek. Egy velünk egykorú lány és fiú. A lány lenézően méregetett minket, a fiú pedig ránk se hederítet.

A házba beérve nem is volt annyira szörnyű. Fogalmazzunk úgy, hogy egész tűrhető, ahhoz képest amilyennek elképzeltem. Igazam volt és két hálószoba van, egy nappali féleség, egy konyha, egy nagyon kicsi fürdő, amibe csak egy zuhany van és egy mosdókagyló.

- Apa, hol van a WC? – kérdeztem, amikor már vagy egy teljes percig álltam a fürdő ajtóban összeráncolt szemöldökkel.

- Ó, hát itt kinti WC-k vannak! – mondta.

Felvont szemöldökkel néztem rá, ő pedig kivezetett az ajtón és legalább 5 perc gyaloglás után odaértünk. Egy fából készült gigantikus doboz? Hát ez remek! Míg a szomszédba van, vagy 5 normális klotyó nekünk majd ki kell folyton menni egy cseppet sem higiénikus fa tákolmányba! Na, ne én nem fogom itt elvégezni a dolgom! Különben is rossz emlékeim vannak a kinti WC-kről! Egyszer, amikor egy táborba voltam ugyan ilyen mellékhelyiségek voltak, és amikor éjjel kimentem akkor megtámadott egy mosómedve, ami az erdőből jött ki. Nem valami kellemes érzés! Bah, ez a hely szörnyű! Még egy normális budit se tudnak berakni! Igaz szép a kilátás meg minden, de akkor is! Inkább visszafordultam, hogy kiderítsem, hogy melyik szobába kerülök. Bár ne tudtam volna meg! Anya és apa természetesen együtt, én pedig Deannel kerültem egy szobába. Hát ez remek! Ennél nem is lehet rosszabb! Mindegy nem bosszankodok tovább! Úgy döntöttem körül nézek a környéken, mert nem bírtam tovább ott lenni. Ez a hely szörnyű! Minden tele van homokkal. Mi a jó ebben? Na, mindegy! Elhatároztam, hogy megnézem milyen a víz. Átvettem a fürdőruhám, fogtam egy törölközőt és kimentem a partra. Ledobtam a törölközőmet a homokba és közeledni kezdtem a víz felé. Még csak a bokámat érte a víz, de éreztem, hogy nagyon hideg. Sebaj, majd szép lassan egyre beljebb megyek és akkor nem lesz gond. Csak, hogy a tervemnek annyi lett, mert egy csapat idióta elfutott mind a két oldalamon, így felverték a vizet és lefröcsköltek plusz még fel is borítottak. Köszönöm? Felálltam és inkább visszamentem a házhoz. Amúgy is kezd sötétedni!

- Ilyen hamar visszajöttél? – kérdezte anya, ahogy beléptem az ajtón és leültem egy székre.

- Ja, ez a hely unalmas! – mondtam unottan.

- Igen, láttam, hogy nem tetszik! Ezért írattalak be egy túrára a dzsungelba! – közölte velem halál nyugodtan.

- Hogy mi? – növesztettem nagy szemeket. – Nem küldhetsz el a semmi közepére!

- Te mondtad, hogy unatkozol! Most legalább nem fogsz! – tárta szét a kezét. – Holnap reggeli után indulsz!

- Hurrá! – gúnyolódtam, majd felpattantam a székről és beviharoztam a szobámba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése